Catàleg de la Biblioteca

El servei de Biblioteca restarà aturat.
 
Fins a pròxim avís només s’atendran:
  • Les reserves rebudes fins a 20 de gener a les 17 h.
  • Les correccions informàtiques de fulls de respostes comprats amb anterioritat al dia 20 de gener. S’enviaran al correu electrònic del col·legiat o col·legiada, sempre que hagi comprat el full de respostes a la biblioteca i no l'hagi utilitzat anteriorment, entenent que per a cada passació cal utiltizar un full orginal.
  • Les devolucions presencials de documents, en horari de dimarts i dijous, de 9 a 14 h i de 14.30 a 18 h.





Filtre de cerca:

Consell de cerca: Prem aquí i consulta les preguntes freqüents de la Biblioteca
Esborrar filtres
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

Cómo recuperar la felicidad tras la muerte de un ser querido / Jill Brooke ; [traducción: José M. Pomares]

Llibre - ISBN: 8497772415
Signatura: 8.17 Bro
Publicació: Barcelona : Obelisco, 2005
Matèries: Ànima , Mort
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

Trends in organizational behavior. edited by Cary L. Cooper and Denise M. Rousseau Volume 1 /

Llibre - ISBN: 0471943444
Signatura: 10.1 Tre
Publicació: Wiley, cop. 1994
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

El Espejismo de la educación ambiental / Susana Calvo, José Gutiérrez

Llibre - ISBN: 9788471125163
Signatura: 10.1.4 Cal
Publicació: Madrid : Morata, cop. 2007
Matèries: Educació ambiental
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

La Psicología ambiental en Europa : análisis sociohistórico / Enric Pol

Llibre - ISBN: 8476581149
Signatura: 10.1.4 Pol
Publicació: Barcelona : Anthropos, 1988
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

El Nuevo modelo diagnóstico para el márketing / Miquel Pardina & Jan Callebaut

Llibre - ISBN: 9053509623
Signatura: 10.4 Par
Publicació: Leuven [etc.] : Garant, 2000
Matèries: Màrqueting

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC