Catàleg de la Biblioteca

El servei de Biblioteca restarà aturat.
 
Fins a pròxim avís només s’atendran:
  • Les reserves rebudes fins a 20 de gener a les 17 h.
  • Les correccions informàtiques de fulls de respostes comprats amb anterioritat al dia 20 de gener. S’enviaran al correu electrònic del col·legiat o col·legiada, sempre que hagi comprat el full de respostes a la biblioteca i no l'hagi utilitzat anteriorment, entenent que per a cada passació cal utiltizar un full orginal.
  • Les devolucions presencials de documents, en horari de dimarts i dijous, de 9 a 14 h i de 14.30 a 18 h.





Filtre de cerca:

Consell de cerca: Prem aquí i consulta les preguntes freqüents de la Biblioteca
Esborrar filtres
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

El Suicidio en adolescentes : factores implicados en el comportamiento suicida / José Buendía, Antonio Riquelme y José Antonio Ruiz

Llibre - ISBN: 8483714663
Signatura: 11.1.3 Bue
Universidad de Murcia. Servicio de Publicaciones
Publicació: Murcia : Universidad de Murcia. Servicio de Publicaciones, 2004
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

Guía de práctica clínica de prevención y tratamiento de la conducta suicida : / [autoría: Grupo de trabajo de la Guía de práctica clínica de prevención y tratamiento de la conducta suicida]

Guies - ISBN: 9788445350522
Signatura: 11.1.3 Gui
Plan de Calidad para el Sistema Nacional de Salud (Espanya)
Axencia de Avaliación de Tecnoloxías Sanitarias de Galicia
Publicació: [Santiago de Compostela] : Agencia de Evaluación de Tecnologías Sanitarias de Galicia, 2012
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

Cuando un niño se da "muerte" / Boris Cyrulnik ; [traducción: Alfonso Déz]

Llibre - ISBN: 9788497847919
Signatura: 11.1.3 Cyr
Publicació: Barcelona : Gedisa, 2014
Matèries: Infants
¿Cómo entender el suicidio de un niño? Boris Cyrulnik no postula una sola causa, sino que ofrece un enfoque sistémico: La escuela, que hoy se ha convertido en el nuevo clasificador social, concentra las expectativas e inquietudes de los padres. Esta institución realiza las condiciones experimentales de la angustia: inmovilidad física y supresión de los procedimientos espontáneos que nos permiten tranquilizarnos. La desorganización de los ritmos escolares impide el aprendizaje y aumenta el malestar

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC