Catàleg de la Biblioteca

El servei de Biblioteca restarà aturat.
 
Fins a pròxim avís només s’atendran:
  • Les reserves rebudes fins a 20 de gener a les 17 h.
  • Les correccions informàtiques de fulls de respostes comprats amb anterioritat al dia 20 de gener. S’enviaran al correu electrònic del col·legiat o col·legiada, sempre que hagi comprat el full de respostes a la biblioteca i no l'hagi utilitzat anteriorment, entenent que per a cada passació cal utiltizar un full orginal.
  • Les devolucions presencials de documents, en horari de dimarts i dijous, de 9 a 14 h i de 14.30 a 18 h.





Filtre de cerca:

Consell de cerca: Prem aquí i consulta les preguntes freqüents de la Biblioteca
Esborrar filtres
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

Cómo organizar aulas inclusivas : propuestas y estrategias para acoger las diferencias / Cynthia Holzschuher

Llibre - ISBN: 9788427718227
Signatura: 6.2 Hol
Publicació: Madrid : Narcea, cop. 2012
estrella completa
estrella completa
estrella completa
estrella completa
estrella completa
(1 valoracions)

Alumnado con altas capacidades / Mercè Martínez Torres, Àngel Guirado Serrat

Llibre - ISBN: 9788478279425
Signatura: 5.3.2 Mar
Publicació: Barcelona : Graó, 2010
Uno de los retos pendientes en nuestra sociedad: dar una adecuada respuesta educativa a este tipo de alumnado. Si la escuela inclusiva pretende suprimir las «barreras para el aprendizaje y la participación» de los alumnos y alumnas con necesidades específicas de apoyo educativo, debe ofrecer al niño o joven con altas capacidades oportunidades educativas para que desarrolle su potencial y talento. Los autores de este libro acercan al profesorado la diversidad del alumnado con altas capacidades y proporcionan recursos para observar, detectar e implementar intervenciones educativas en el aula y el centro. Destacan, asimismo, los medios que permiten la colaboración familia-escuela-entorno cercanos.

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC