Tens problemes per accedir a la teva àrea privada del web del COPC? T’expliquem, pas a pas, com fer-ho

27-06-2019   |  Barcelona

La major part de les vegades, el problema és amb la clau d’accés: les següents indicacions t’ensenyen a solucionar fàcilment la incidència.

Els col·legiats i col·legiades sovint es posen en contacte amb el servei d’atenció col·legial del COPC perquè no poden entrar a la seva àrea privada del web, i per tant, no poden fer de forma autònoma i còmodament des de qualsevol ubicació totes les gestions del Col·legi.

La major part de les vegades, el problema és amb la clau d’accés a l’àrea privada: les següents indicacions t’ensenyen, cas per cas, a solucionar fàcilment la incidència.

  1. No recordo la meva clau d’accés.

Si no pots iniciar sessió i has revisat que el teu número de col·legiat/ada és correcte,  utilitza la opció “Demanar nova clau”. El sistema et demanarà que introdueixis la teva adreça de correu electrònic*. En pocs minuts rebràs una clau temporal que et permetrà accedir-hi.

*En cas que el sistema no reconegui el correu electrònic és possible que aquest no consti a la nostra base de dades. Contacta amb el departament d’atenció col·legial per realitzar la comprovació.

  1. He rebut una nova clau però segueixo sense poder accedir.

Si has copiat i enganxat la contrasenya rebuda, revisa que no hagis agafat espais en blanc a l’inici o final de la clau, o prova d’introduir la contrasenya manualment.

  1. Cada cop que entro, el sistema em demana que canviï la clau.

La clau temporal que et proporciona el sistema té una durada de 24h. Un cop rebuda la contrasenya cal modificar-la per una definitiva dins l’apartat “Les meves dades del portal”. A més, passat un any, per motius de seguretat, s’haurà de modificar.

  1. El sistema no em permet modificar la contrasenya

Revisa que la nova clau compleixi el criteris de seguretat indicats. Ha de tenir com a minin 8 caràcters, una lletra majúscula, una lletra minúscula, un numero i un símbol (@, €, %, #; &, $, etc). Et recordem que els signes de puntuació no s’accepten com a símbol.

Si has seguit totes les indicacions anteriors i malgrat tot no pots entrar a la teva àrea privada del web, posa’t en contacte amb el COPC: hi som per ajudar-te!

 

  Etiquetes: Serveis COPC , COPC

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC