El COPC signa un conveni amb Secot Barcelona per oferir un servei d’emprenedoria i orientació empresarial a les col·legiades i col·legiats

29-10-2019   |  Barcelona

El seminari de Ramon Burgada Com fer un pla de màrqueting, del 20 de novembre, és la primera de les activitats de la col·laboració.

<H6> D'esquerra a dreta: Dolors Líria, comissionada de Desenvolupament Professional i Ocupabilitat del COPC, el degà del col·legi Guillermo Mattioli, Francesc Turró, president de Secot Barcelona i el vicepresident d'Entitats de Secot, Andreu Pujadas
D'esquerra a dreta: Dolors Líria, comissionada de Desenvolupament Professional i Ocupabilitat del COPC, el degà del col·legi Guillermo Mattioli, Francesc Turró, president de Secot Barcelona i el vicepresident d'Entitats de Secot, Andreu Pujadas

El Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya ha signat un conveni amb Secot Barcelona per tal d’oferir un servei d’emprenedoria i orientació empresarial les col·legiades i col·legiats, a través de conferències i sessions individuals personalitzades. Aquest nou projecte, al qual es poden acollir totes les persones col·legiades es posarà en marxa a partir del proper mes de novembre a totes les seus.

La primera de les activitats fruit del conveni és el seminario Com fer un pla de màrqueting, a càrrec del ponent Ramon Brugada. La conferència, que s’ha programat el proper 20 de novembre (17 h, sala d’actes de la seu de Barcelona) i serà retransmesa en streaming per a totes les delegacions territorials, tractarà sobre la importància de disposar d'un pla de màrqueting adequat al negoci de les petites i mitjanes empreses. El reconegut ponent facilitarà un mètode per executar un pla de màrqueting en què es tindran en compte les fases i elements del pla, com portar-lo a terme i fer-ne el corresponent seguiment.

Tota la informació sobre la conferència i la inscripció, gratuïta però obligatòria per assistir-hi, és en aquest enllaç a l’apartat de Formació.


Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC