Catàleg de la Biblioteca
El servei de Biblioteca restarà aturat.
Fins a pròxim avís només s’atendran:
- Les reserves rebudes fins a 20 de gener a les 17 h.
- Les correccions informàtiques de fulls de respostes comprats amb anterioritat al dia 20 de gener. S’enviaran al correu electrònic del col·legiat o col·legiada, sempre que hagi comprat el full de respostes a la biblioteca i no l'hagi utilitzat anteriorment, entenent que per a cada passació cal utiltizar un full orginal.
- Les devolucions presencials de documents, en horari de dimarts i dijous, de 9 a 14 h i de 14.30 a 18 h.
(0 valoracions)
MFF-20 : test de emparejamiento de figuras conocidas 20 : manual / E.D. Cairns y J. Cammock ; adaptación española: G. Buela-Casal, H. Carretero-Dios y M. De los Santos Roig
Test psicològic-Programa d'Intervenció-Jocs terapèutics - ISBN: 84717472948471748169
Biblioteca: COPC Barcelona
Signatura: TEST
Publicació: Madrid : TEA, 2002
Matèries: Estils cognitius , Infants
(0 valoracions)
MFF-20 : test de emparejamiento de figuras conocidas 20 : manual / E.D. Cairns y J. Cammock ; adaptación española: G. Buela-Casal, H. Carretero-Dios y M. De los Santos Roig
Test psicològic-Programa d'Intervenció-Jocs terapèutics - ISBN: 8471748169
Biblioteca: COPC Girona
Signatura: TEST
Número d'edició: 2ª ed
Publicació: Madrid : TEA, 2005
Matèries: Estils cognitius , Infants
(0 valoracions)
MFF-20 : test de emparejamiento de figuras conocidas 20 : manual / E.D. Cairns y J. Cammock ; adaptación española: G. Buela-Casal, H. Carretero-Dios y M. De los Santos Roig
Test psicològic-Programa d'Intervenció-Jocs terapèutics - ISBN: 8471748169
Biblioteca: COPC Tarragona
Signatura: TESTS
Publicació: Madrid : TEA, 2002
Matèries: Estils cognitius , Infants
Avaluació de l'estil cognitiu reflexiu o impulsiu que mostren els nens davant tasques ambigües
(0 valoracions)
Inteligencias múltiples en el aula : guía práctica para educadores / Thomas Armstrong ; prólogo: Howard Gardner
Llibre - ISBN: 9788449333712
Signatura: 6.2 Arm
6.2 Arm
6.2 Arm
6.2 Arm
6.2 Arm
Número d'edició: Segona edició ampliada i revisada
Producció: Barcelona : Paidós, septiembre de 2017
Matèries: Aprenentage , Ensenyament , Estils cognitius , Estratègies d'aprenentatge , Intel·ligències múltiples
Thomas Armstrong actualiza su guía práctica para educadores e incorpora los resultados de las investigaciones llevadas a cabo por Gardner y muchos otros investigadores. Incluye información sobre la octava inteligencia (la naturalista), un capítulo sobre una posible novena (la existencial), e información y recursos actualizados para ayudar a los educadores de todos los niveles a aplicar la teoría de las inteligencias múltiples. Al propio tiempo incluye numerosos consejos prácticos, estrategias y ejemplos reales.
(0 valoracions)
MFF-20 : test de emparejamiento de figuras conocidas 20 : manual / E.D. Cairns y J. Cammock ; adaptación española: G. Buela-Casal, H. Carretero-Dios y M. De los Santos Roig
Test psicològic-Programa d'Intervenció-Jocs terapèutics - ISBN: 8471748169
Biblioteca: COPC Barcelona
Signatura: TESTS
Publicació: Madrid : TEA, 2005
Matèries: Estils cognitius , Infants
Avaluació de l'estil cognitiu reflexiu o impulsiu que mostren els nens davant tasques ambigües