El Departament de Salut requereix fer tots els tràmits telemàtics

20-05-2021   |  Barcelona

El tràmit d’autorització o trasllat d'una consulta sanitària s'ha de tramitar telemàticament des del 2 d’abril.

El Departament de Salut, a través del seu lloc web, informa que el dia 2 d’abril va finalitzar la moratòria d'aplicació de l'entrada en vigor de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques. A partir d'aquesta data, no s'accepta als registres cap documentació en paper per part de les persones, que tenen l’obligació de relacionar-se electrònicament amb l’Administració.

A partir d’aquell moment, doncs, el tràmit d’autorització de consulta sanitària canvia el format d’inici, de forma que la documentació que s’enviava abans al correu electrònic del COPC, ara s’ha de pujar a la vostra àrea privada del Departament de Salut. Per tal de facilitar l’ús d’aquesta nova metodologia, el COPC ha generat el següent manual de gestió de la sol·licitud, que podeu consultar a l'arxiu adjunt.

A banda, el Departament de Desenvolupament Professional impartirà el dia 26 de maig una sessió formativa de forma que pugueu conèixer tots els passos a seguir per a iniciar el tràmit:  donar-vos d’alta per a tenir accés la vostra àrea privada del Departament de Salut, conèixer tota la documentació que s’ha de pujar, generar el formulari genèric, etc. Per inscriure-us al taller formatiu, cal clicar aquí.

Davant qualsevol dubte, podeu consultar a registresanitari@copc.cat.

  Etiquetes: Professional , COPC

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC