Les plataformes de gestió per exercir la telepsicologia Psypocket i Cita ofereixen descomptes exclusius per a col·legiats i col·legiades
Cada plataforma ofereix diversos plans per donar resposta a les diferents necessitats professionals de les persones col·legiades.
Gràcies a l’acord entre el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya i les plataformes Psypocket i Cita per realitzar intervencions professionals de telepsicologia, les persones col·legiades compten amb diverses opcions d’eines tecnològiques desenvolupades per a una gestió segura i fàcil de les intervencions professionals en línia.
A continuació podeu consultar les condicions i característiques pròpies de cadascuna de les plataformes, amb les que el COPC ha gestionat acords independents amb la finalitat d’oferir a les persones col·legiades diferents opcions per exercir la telepsicologia tenint en compte la situació específica de cada professional.
Psypocket és una eina tecnològica desenvolupada per un equip de psicòlegs, informàtics i empresaris per a cobrir les necessitats de les clíniques de psicologia, complint la reglamentació sobre la protecció de dades i aprofitant les últimes tecnologies per facilitar una experiència més senzilla i accessible.
Funcions de la plataforma per al pacient
- Alta d’usuari amb correu electrònic per rebre trucades i enviar missatges instantanis xifrats al seu o la seva psicoterapeuta.
- Recordatori de cites per email.
- Notificacions. PsyPocket té un sistema de notificacions que permet a l'usuari conèixer les novetats en el seu perfil d'un cop d'ull (noves cites, cancel·lacions, etc).
Funcions de la plataforma per a professionals
- Gestió de l’agenda
- Opció de realitzar informes. La plataforma ofereix a les i els psicòlegs i a les clíniques la utilitat de realitzar informes amb les dades per mesos i anys, podent-se descarregar aquesta informació en format .xls.
- Ingressos del psicòleg o la psicòloga i de la clínica.
- Casos: emmagatzema i organitza la informació per pacient de la data d'inici de la teràpia, última cita, nº de sessions totals i dates, tarifes de les mateixes, i el diagnòstic referent a aquest client.
- Usuaris: emmagatzema la informació de tots els usuaris de l'perfil per nom de l'usuari o número d'història, classe d'usuari (administració, terapeutes, pacients i alumnat) i usuari que correspongui.
- Cites anul·lades: emmagatzema per nom / número de història del pacient data de cancel·lació i motiu.
Altres funcions rellevants
- Alta en el sistema de perfils d’alumnes de pràctiques.
- Alta del perfil d’administració per gestions administratives.
- Gestió de despatxos, disponibilitat de teràpies i cites.
- Opció de missatgeria instantània entre els diferents perfils actius de la plataforma
Categories disponibles
Pla Avançat per a professionals col·legiats del COPC
Inclou les següents funcions: videoconferència, maneig de l'agenda i enviament de missatgeria instantània, recordatori de cites, notificacions, informes i videotrucades de grup de fins a 10 persones.
Pla Avançat per a clíniques o centres de persones col·legiades
Inclou les següents funcions: videoconferència, gestió de l'agenda i enviament de missatgeria instantània, recordatori de cites, notificacions, informes i videotrucades de grup de fins a 10 persones, gestió d'agendes com a clínica, gestió de despatxos, disponibilitat de terapeutes, alta en el perfil d'alumnes, alta de perfil d'administració, comunicació escrita d'administració, terapeutes, pacients, alumnes.
Plan Premium per a professionals col·legiats del COPC o clíniques o centres de persones col·legiades
Inclou les següents funcions: videoconferència, gestió de l'agenda i enviament de missatgeria instantània, perfil d'un professional (recordatori de cites, notificacions, informes i videotrucades de grup de fins a 10 persones , o perfil clínica (gestió d'agendes com a clínica, gestió de despatxos, disponibilitat de terapeutes, alta en el perfil d'alumnes, alta del perfil d'administració, comunicació escrita d'administració, terapeutes, pacients, alumnes), i sistema de comptabilitat i facturació.
Tots els plans compten amb una prova gratuïta de la plataforma fins al 30 de setembre i un descompte d’entre un 50% i un 52% sobre la tarifa original un cop finalitzat el període de prova. En aquest enllaç podeu consultar les condicions i les indicacions per contractar el servei.
CITA.IO gestiona íntegrament la consulta i permet realitzar videoconferències 100% segures, complint amb els més alts estàndards de seguretat. La plataforma, preparada per gestionar un professional individual o un centre, va ser creada per professionals de salut mental i experts tecnològics que durant 2 anys van dissenyar i testar el programari per satisfer les necessitats reals de professionals i pacients.
Funcions de la plataforma
- Agenda per a sessions en línia i presencials, per a un professional o multiprofessional.
- Videoconferència encriptada, accés directe a la història clínica.
- Pagament del pacient mitjançant targeta de crèdit/dèbit o PayPal.
- Possibilitat de gravar les sessions clíniques realitzades per videoconferència.
- Història clínica personalitzable.
- Inclusió d'arxius en la història clínica.
- Assignació de rols entre el personal de l'organització.
- Personalització de la plataforma.
- Enviament automàtic de recordatoris per correu electrònic.
- Possibilitat de reserva directa per part de l'pacient.
- Directori d'empreses.
- Presència directa a la web mitjançant URL.
- Bloqueig de sales de treball.
- Llistes de sessions i factures.
- Emissió de factures.
- Possibilitat de treballar en català, castellà o anglès.
- Registre d'activitat (RGPD).
- Servei d'atenció tècnic per telèfon o correu electrònic.
- Formació gratuïta a través de seminaris en línia.
El pla proposat compta amb una prova gratuïta d'un mes des del moment de l'alta i un descompte d’un 52% sobre la tarifa original un cop finalitzar aquest període ; la modalitat és variable sense fix mensual en funció de l’ús de cada professional. En aquest enllaç podeu consultar les condicions i les indicacions per contractar el servei.